dag 33: Riva del Garda - Desenzano del Garda 7 km + 60 km varen

11 september 2018 - Desenzano del Garda, Italië

Gisteren schreef ik dat de zomer op zijn einde loopt, maar vandaag denk ik daar anders over. Het is 30 graden en ik heb het warm! Gelukkig hoef ik vandaag maar 7 kilometer te fietsen. De rest doe ik per boot, een prima alternatief voor de tunnel-weg langs het Gardameer.

Varen op GardameerHet is een mooi stuk varen en onderweg heb ik alle tijd om om mij heen te kijken en om de volgende etappes van mijn tocht te plannen. Na 4,5 uur ben ik weer in Desenzano, waar ik inmiddels bijna een week geleden de fietsroute naar Venetie verliet. Ik sta op een andere camping, voor het eerst sinds Luxemburg in de drukte tussen campers en caravans. Wel direct aan het Gardameer, dus ik ga even lekker zwemmen en dat werkt wel verkoelend, gelukkig.

1. Yumi:
    12 september 2018
    Dat klinkt goed, lekker! Hoop dat je een fijne overtocht zal hebben. Liefs
  2. Lonny:
    12 september 2018
    60 km varen dat klinkt mij beter in de oren... Kan me voorstellen dat die benen van je dat ook wel fijn vonden. Goed vervolg gewenst! Niet te warm, niet te koud en niet teveel regen...

Het is nu 18:00 uur in Utrecht, druilerig... dus het begint ook al te schemeren.
  3. Job:
    14 september 2018