dag 42: Venetie

20 september 2018 - Venetië, Italië

VenetieVenetie is mooi, maar ook erg toeristisch en druk. Ik dwaal er een dag rond en heb het daarmee ook wel gezien.

Ik heb twee dingen uitgevonden. Het eerste is dat er vorig jaar een fietspad is aangelegd langs de levensgevaarlijke weg naar Venetie. Het tweede is dat ik dat fietspad niet nodig ga hebben omdat de boten naar Griekenland tegenwoordig vanuit een andere haven, zo'n 10 km verderop vertrekken. Ik ben blij dat ik daar nu achter kom en niet pas zaterdag. Het loont dus toch de moeite om alles ter plaatse te checken! Er is een camping vlakbij de haven, dus daar ga ik morgen dan maar heen. Dat geeft me een hele dag om het te vinden (via een met fiets begaanbare route).

1. Trudeke:
    20 september 2018
    Dan was je in Venetië sneller klaar met kijken dan ik. Maar fiets jij maar lekker door de natuur. Marieken en ik hebben op onze laatste dag weer heerlijk door de natuur gelopen. Rond Diepenveen is het erg mooi.
  2. Judith K:
    21 september 2018
    Ach ja, wat moet je met al die oude stenen en al die mensen voor je neus als je ook lekker kunt fietsen! :-)
    Ik hoop dat je de begaanbare route vlot vindt!
    hartelijke groet
  3. Job:
    24 september 2018
    Herkenbaar! Ik wil meestal ook zo snel mogelijk weer weg uit een stad.. Behalve Amsterdam natuurlijk.. Lijkt me ook gek als je heel de tijd alleen bent geweest. Goede reis op de boot.
  4. Ernst Jan:
    25 september 2018
    Dus volgend jaar weer dezelfde tocht. Dan heb je nu mooi alles ter plaatse gecheckt.