dag 43: Mestre - Fusina 18 km

21 september 2018 - Venetië, Italië

Weg naar de juiste haven gevonden: check.Ticket voor de boot opgehaald: check. Geinformeerd naar de boardingtime morgen: check. Camping vlakbij: check.

Bij de tentOm 13:00 uur is mijn programma voor vandaag afgewerkt. Alles gevonden en het tentje staat al weer. Ik kan kiezen wat ik deze middag ga doen: nog een keer naar Venetie (met een watertaxi), naar het zwembad, een stukje hardlopen of een middagje luieren. Ik kies voor het laatste, ik ben op een camping die zich daar goed voor leent: lekker groen gras, schaduw en een aangenaam windje. Andere activiteiten lijken me maar warm vandaag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Douwe:
    21 september 2018
    En dan ook nog 28 uren op de boot gaan luieren. Dat gaat fout. Wie weet heeft de boot een hometrainer.
  2. Douwe:
    21 september 2018
    Waar zit nu precies? Mag ik de coördinaten?
  3. Douwe:
    21 september 2018
    Ik heb het al gevonden. Startpunt ANEK lijn pal naast de camping. Zo te zien vaar je vlak langs Venetie en het San Marco plein. Want je moet door de enige opening van de lagune. Dat wordt genieten van het uitzicht.
  4. Jacolien:
    21 september 2018
    En wat toch een fijn kleedje heb je bij je!
  5. Hannah:
    21 september 2018
    Dat uitzicht heb ik ook al de hele middag vanaf de camping, die echt veel leuker is dan die in Mestre. ANEK heeft een paar jaar geleden z'n vertrekhaven verplaatst naar deze plek. Dat is ook veel handiger dan vanuit Venetie zelf. Op Google Maps is die wijziging echter nooit doorgevoerd, ik kwam er alleen maar achter omdat ik van te voren ging checken...
  6. Hannah:
    21 september 2018
    Ja goed he, dat kleedje!
  7. Yumi:
    22 september 2018
    Goede bootreis gewenst! Geniet ervan.
  8. Yumi:
    22 september 2018
    Job, ik en Ryan gaan vandaag naar het eindfeest van de Maartengroep!
  9. Hannah:
    22 september 2018
    Veel plezier bij de Masrtengroep! Wil je iedereen de groeten van mij doen? Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn.
  10. Yumi:
    22 september 2018
    Zeker, je krijgt veel groeten terug! En ze wensen je veel succes 🍀
  11. Job:
    24 september 2018
    Hardlopen en luieren en je kiest luieren?
    Gaat het wel goed?
    Groeten van Nikki! En Bart. Allemaal oude koppen. Gezeild in een Vlet met Yumi en Ryan. Goede bootreis