dag 44 en 45: Venetie - Igoumenitsa (per boot)

23 september 2018 - Igoumenítsa, Griekenland

26 uur op een boot is een hele uitdaging voor mij. Gelukkig kan ik wel wat rondlopen en ik ben ook heel blij met de hut die ik helemaal voor mezelf blijk te hebben (ik betaal voor 1 bed in een 4-persoonshut, maar blijkbaar ben ik de enige).

Land in zichtIk lees de zaterdagkrant en een heel boek en slaap 10 uur. Aan het eind van de middag kom ik aan in Igoumentisa, waar ik al een kamer had geboekt. Ik merk meteen dat ik Griekenland ben: overal zijn poezen die heel aandoenlijk naar je kijken in de hoop op een hapje.

Morgen weer lekker fietsen, daar ben ik wel weer aan toe!

1. Dubravka:
    23 september 2018
    Awww, de katjes ...
  2. Truus:
    Wacht maar Hannah tot je in Leros bent, ze zitten verlangend naar heerlijk kattenvoer op je te wachten, dag in dag uit! Veel plezier met je eerste fietsroute in Griekenland
  3. Job:
    24 september 2018
    Missie boottocht overleefd.. Weer lekker fietsen.. Het aantal poezen die je nu ziet is nog niks hoor.. Wacht maar tot op Leros.. Daar wachten met smart 🐅🐈🐱😺😸😹😻😼😽🙀😿😾 poezen op je!