dag 47: Parga - Kanali 65 km

25 september 2018 - Kanali, Griekenland

DeltaKleine weggetjes zijn mooier dan de grote, maar ook steiler! Het zijn steeds maar kleine stukjes omhoog en weer omlaag, maar ik moet hard werken en ook hard remmen. Ik fiets vandaag afwisselend pal langs de kust en kleine stukjes wat meer richting binnenland. Vooral die laatste gaan op en neer. Ik passeer een mooie verlaten rivierdelta, maar ook drukke stranden. Tenminste, ik denk dat ze in het hoogseizoen druk zijn, nu zie ik rijen met ligbedden met maar een paar mensen er op. Sommige horeca is dicht, andere nog open. Hetzelfde blijkt te gelden voor campings en daardoor maak ik weer wat extra kilometers.

Overdag is het zonnig en warm, maar vanavond is het ineens herfst. Het waait behoorlijk en de bomen op de camping verliezen hun bladeren, die waaien in mijn eten. En het is steeds vroeger donker. Het kampeerseizoen loopt duidelijk ten einde, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat lukken / ik het nog leuk genoeg vind om te kamperen.

1. Dubravka:
    25 september 2018
    Mooie foto! Herfst in Griekenland: lijkt me mooi om het zo mee te maken.
  2. Yumi:
    25 september 2018
    Wat een prachtig uitzicht! Gelukkig dat het overdag nog warm is. Hoop dat je ondanks je gratis bladeren garnering lekker hebt gegeten! Hier is het ook te merken dat het herfst wordt. Mooie dag morgen!