dag 52: Nydri - Piraeus 380 km (niet op de fiets maar met de auto)

30 september 2018 - Pireas, Griekenland

Het is vast heel mooi om door Griekenland te rijden, maar vandaag niet. In een huurauto rijd ik door de striemende regen en af en toe voel ik een rukwind. Storm Zorbas geeft zich nog niet gewonnen, al is het ergste wel achter de rug.

HuurautoToch gaat het allemaal soepel, de fiets past vrij makkelijk achterin de auto en met Google Maps lukt het me goed de weg te vinden. Door de regen gaat het niet zo snel, maar dat geeft niet. Het maakt wel dat ik niet in de verleiding kom nog een ommetje langs een oudheid o.i.d. te maken.

In Piraeus is het nat en koud. Ik vind gelukkig een leuk eettentje, maar kruip na het eten gewoon in bed!

1. Renske en Ernst Jan:
    30 september 2018
    380km, dat schiet lekker op. Na het eettentje in je eigen tentje gekropen? Welterusten Hannah. Morgen hopelijk weer zonneschijn 😊
  2. Mattijn:
    30 september 2018
    Ik vindt je bijschriften van de foto’s zo mooi: “wind” “storm” “huurauto” It says it all.
    Veel plezier op Leros. Zijn D&T er dan ook al?
  3. Marianne:
    30 september 2018
    Fijn dat je er bent. Goed gedaan, maatje. Geniet van Athene morgen. Hopelijk daarna een rustige nacht op de boot.
  4. Truus:
    30 september 2018
    Mooi Hannah dat het gelukt is, met mooi weer is het echt anders, maar je bent in ieder geval veilig in Pireaus aangekomen, het weer kan nu alleen beter worden.
    Boodschap aan Mattiijn: D&T zijn er pas de 20ste, maar C&N en N&T zijn er gelukkig wel 😁,