dag 3: Weert - Meerssen 65 km

12 augustus 2018 - Meerssen, Nederland

Floor en Joran31 graden in de brandende zon en de eerste lekke band is een feit. De plek is goed, we fietsen net een dorpje in, er is een bankje en ook allerlei restaurants. Maar ik blijk geen handig fietspompje te hebben en breek het ventiel van mijn reserveband ermee af. Gelukkig lukt het wel de oorspronkelijke band te plakken. Floor gaat alle restaurants af en regelt een goede pomp.

Het levert wel flink wat vertraging en die loopt nog verder op als we de hele tijd moeten zoeken om de Maas te blijven volgen. En dat net nu we Joran op zouden halen in Maastricht (hij komt met de trein om nog 2 dagen bij zijn moeder te kunnen zijn tot we elkaar tot eind december niet gaan zien omdat ik fiets en hij een half jaar naar Edinburgh gaat). Hij moet dus alleen naar Meerssen fietsen, daar treffen we hem op de camping.

Floor en ik zitten er behoorlijk doorheen en hebben het vooral heel warm. Maar het koude biertje doet wonderen. En het eten op een terras in Meerssen ook, er is veel bij te praten!

1. Jacolien:
    12 augustus 2018
    Hopelijk hebben ze een goede fietsenwinkel in Meerssen voor een handiger pompje en een nieuwe reserveband. En hopelijk is die op maandagmorgen open.

Geniet van je gezelschap de komende dagen!