Hannah gaat naar Leros fietsen

8 augustus 2018 - Odijk, Nederland

Mijn kamer ligt vol spullen. Nu moet ik het nog in 5 fietstassen zien te proppen. De komende twee en een halve maand zijn die mijn keuken (rechtsvoor), slaapkamer (linksvoor), kledingkast (rechtsachter), duizend-dingetjes-kast (linksachter) en dit-wil-ik-bij-de-hand-hebben-box (voorop). En dan nog een rol achterop met tent, stoeltje, loopstokken en nog wat van dat soort dingen. Morgen ga ik eens proberen of het allemaal op mijn fiets wil passen, die lijkt dan wel een tank!

Het belooft een mooie start te worden: Na weken hitte wordt er nu onweer voorspelt. Verder is er een vulling uit mijn kies gevallen en dat doet pijn. Ik hoop dat mijn tandarts daar morgen nog wat aan kan doen. En dan vertrek ik vrijdagochtend, gelukkig nog samen met Floor, die een week met me mee zal fietsen. Joran is nu nog op vakantie in Kiev, maar daarmee hebben we zondagavond een date in Maastricht.

Vanaf Maastricht gaat het door de Eifel via Luxemburg, Duitsland en Zwitserland naar Noord Italië. Daar loop ik (als alles goed gaat) op 8 september de Dolomiti di Brenta Trail (65 km, 4200 D+). Daarna een paar dagen rust tijdens een date met Floor in Verona en vervolgens naar Venetië van waar ik de veerboot neem naar Igoumenitsa. En dan nog even Griekenland door naar Athene en tenslotte nog een keer per met de boot:

Leros: here I come!

1. Reislogger:
    24 juni 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ernst Jan:
    8 augustus 2018
    Hannah maak er wat moois van. Wij gaan je vanaf thuis volgen.
  3. Salif Bakayoko:
    8 augustus 2018
    Geniet ervan!
  4. Job:
    Hup Hannah Hup!
    Succes met je tocht!
  5. Dubravka:
    9 augustus 2018
    Al in trots op je! Liefs
  6. Trudeke:
    9 augustus 2018
    Je stapt vast zonder onweer op je fiets je grote avontuur tegemoet. En dat nog wel op je verjaardag. Van harte gelukgewenst.