dag 14: Scherwiller - Thann 85 km

23 augustus 2018 - Thann, Frankrijk

Alweer is de timing goed. Als het in de verte (maar niet zo heel ver) begint te rommelen rijd ik net een dorpje binnen. Tijd voor koffie dus. Het onweer trekt langs, het regent een beetje buiten, maar ik zit lekker binnen 😀

Na een half uurtje ga ik weer verder. Ik krijg nog een enkel buitje over me heen, maar veel stelt het niet voor. Ondertussen loopt de temperatuur wel enorm op, vanavond zal er zeker meer onweer komen. Maar dat heb ik voorzien, dus ik kampeer vandaag lekker niet.

Zwaar oververhit kom ik aan in Thann, waar het koude bier er in hakt. De douche erna is goddelijk. En het zachte bed ook. Ik kom lekker bij en ga vervolgens genieten van een 3 gangen menu. Geen geprut op een brandertje vandaag.Heet!

1. Dubravka:
    23 augustus 2018
    Goed zo! Geniet er lekker van! Proost!
  2. Ernst Jan:
    23 augustus 2018
    Nou dan is het maar goed dat we elkaar vandaag niet getroffen hebben. Wij dachten vandaag leuk samen met jou te kamperen.
  3. Hannah:
    23 augustus 2018
    Ha Ernst Jan, waar zijn jullie precies? Was het daar wel droog? En wanneer start de loop? En zijn jullie ergens te volgen?
  4. Trudeke:
    23 augustus 2018
    Jij mag dan 80 km. gefietst hebben, ik hen met je zoon lopend een fikse afstand afgelegd in het Rijksmuseum.
  5. Yumi:
    24 augustus 2018
    Heerlijk, klinkt goed! Het is ook belangrijk om het je zelf aangenaam te maken zodat je ook daar van kan genieten 😉 Heb een mooie lichtgrijze wandelbroek van jullie verjaardagsgeld gekocht. Mooie dag toegewenst!
  6. Mattijn:
    24 augustus 2018
    Hannah maakt een selfie......!