dag 28: rustdag in Molveno

6 september 2018 - Molveno, Italië

Meer van MolvenoAls ik terugloop naar mijn tent zie ik een heel bekend gezicht: zomaar ineens staat Jacolien voor mijn neus... Ze heeft last minute besloten om zaterdag ook de Dolomiti di Brentatrail te lopen en is vannacht samen met Ellen (die ik nog niet kende maar nu wel) hier heen gereden. Wat een verrassing!

We drinken uitgebreid samen koffie en als Jacolien en Ellen rond het middaguur even gaan slapen breek ik op en verplaats me wel een hele kilometer naar het centrum van Molveno. Daar kom ik de volgende bekenden tegen, deelnemers aan dezelfde MST reis als ik. Na inchecken in het hotel (waar ik mijn ruime kamer vol hang met spullen) ontmoet ik de rest en gaan we samen eten.

Ik heb me de afgelopen weken nog niet zo weinig verplaatst als vandaag en heb in 1 dag ook meer mensen gesproken dan in de hele maand!

1. Dubravka:
    6 september 2018
    Gezellig, zo!
  2. Yumi:
    6 september 2018
    Dat klinkt gezellig! Leuk dat je een aantal bekende bent tegen gekomen. Wij zijn vandaag naar de grotten van Han geweest en daarna nog gewandeld in het eco park (Unesco). Ongerepte natuur, smalle paadjes langs afgronden en geweldige uitzichten! Gelukkig heeft het weer meegewerkt en hebben we alleen een paar lichte regendruppels gevoeld vandaag. De weersvoorspelling was bar slecht, regen en onweersbuien. Wij zijn se goede kant op gegaan. Heel veel plezier en sterkte met je loop morgen! We denken aan je. Succes!!! Welterusten voor nu. Liefs!
  3. Truus:
    7 september 2018
    Klinkt heel gezellig. Geniet van je loop en veel succes!
  4. Hannah:
    7 september 2018
    Dag Yumi, klinkt goed daar in de Ardennen! Geniet er van.
  5. Douwe:
    7 september 2018
    Veel plezier morgen en mooi weer en uitzicht gewenst.
    Waar staat MST voor?
  6. Hannah:
    7 september 2018
    Mud Sweat Trail, dat is een Nederlandse trailloopclub.
  7. Tante Nien.:
    7 september 2018
    Gezellig voor je,geniet van je bergtocht,tante Nien.
  8. Han:
    7 september 2018
    Benieuwd hoe dat loopt na al die fietskilometers. Aan de conditie zal het niet liggen. Zet m op!
  9. Ernst Jan:
    7 september 2018
    Hoi Hannah, lekker door de bergen lopen morgen. Ik hoop dat het je beter vergaat dan mij bij de Swiss Peaks. Maar mijn gevoel zegt van wel. Leuk dat Jacolien er ook is. En Ellen = Ellen Boersma? Dat zou het dubbel leuk maken. Nou doe die gasten de groeten, en heel veel succes allemaal. Renske en ik zijn ondertussen aan het fietskamperen geslagen. Leuke hobby, misschien fietsen we volgend jaar wel naar Griekenland.