dag 27: Riva del Garda - Molveno 50 km

5 september 2018 - Molveno, Italië

Onderweg naar MolvenoDat heb ik best goed gedaan, al zeg ik het zelf!

1700 km in 27 dagen en nu ben ik in Molveno voor een intermezzo van een paar dagen. Zaterdag loop ik de Dolomiti di Brenta Trail. Ik heb me ingeschreven voor een groepsreis van MST, omdat ik dacht dat ik het wel leuk zou vinden om na een maand weer een paar dagen onder mensen te zijn en Nederlands te kunnen praten. Morgen verzamelen we en zondag gaan we weer uiteen.

Of fietsen als voorbereiding voor een bergloop goed is of juist niet moet gaan blijken. Ik heb vandaag in elk geval weer flink hoogtemeters gemaakt, zo'n 1200. Ik had m.b.v. verschillende kaarten zitten puzzelen op de route en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Ik fietste vandaag vooral over rustige wegen met veel haarspeldbochten (dat is prettig, want minder steil) en vooral prachtige uitzichten. Dat ik daarvoor 400 extra hoogtemeters moest maken heb ik op de koop toegenomen.

Nu kampeer ik nog een nachtje in Molveno. Meer dan 10 jaar geleden deed ik dat ook met Floor en Joran, toen was het superdruk en stonden onze scheerlijnen gekruist met die van de tent naast ons. Nu heb ik alle ruimte.

En morgen? Voor het eerst in meer dan 3 weken ga ik geen wekker zetten en nergens heen!

1. Floor:
    5 september 2018
    Wauw, je hebt het gehaald, super! En nog mooi op tijd ook. Geniet van je rust en slaap lekker uit!
  2. Dubravka:
    5 september 2018
    Brava, Hannah! Slaap lekker uit morgen!
  3. Douwe:
    5 september 2018
    Dat heb je best goed gedaan. Dat zeg ook ik. Geweldig qua planning en prestatie.
  4. Trudeke:
    5 september 2018
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Rust maar even goed uit. Ik hoop dat je het naar je zin hebt als je weer 'onder de mensen komt'. Je kunt vast nog wel een beetje rennen ter voorbereiding op de bergloop.
  5. Jaap Spaans:
    6 september 2018
    Fantastisch Hannah! Gefeliciteerd met het behalen van deze tussenstop en geniet van de trail!
  6. Yumi:
    6 september 2018
    Jeetje, wat een kilometers zeg! Hoeveel km is dat gemiddeld per dag? Dit vind ik al een hele prestatie. Ik ben trots op je zus! Wij zitten nu in de Ardennen naast Huy. Op een mooi landgoed. Prachtige balzaal kamer en badkamer, met bubbelbad. We gaan zo wandelen alleen het is niet echt best weer. Pip heeft ook haar regenjas bij zich... dus we vermannen ons en gaan vandaag in ieder geval 10 km lopen. Niks vergeleken bij jou kilometers... Fijne dag, geniet lekker van je rust!
  7. Marianne:
    6 september 2018
    Wat een fantastische tocht heb je gehad. Als ik lees over je avonturen is het net of ik je hoor praten. Geniet van de 2 dagen "niets hoeven" al is een voorbereiding op je bergloop ook niet niets. Wat doe je het allemaal goed, super! Hopelijk ontmoet je op je groepsreis leuke mensen met dezelfde ambitie als jij en kun je er samen met hen extra van genieten.
  8. Job:
    14 september 2018
    Gefeliciteerd Hannah! En aan de foto te zien, ben je niet alleen!