dag 32: Molveno - Riva del Garda 50 km

10 september 2018 - Riva del Garda, Italië

Koud!Als mijn benen konden praten, denk ik dat ze me nu zouden vragen wat ik nou weer van ze wil. Hoezo omhoog fietsen 2 dagen na een bergloop? Ze sputteren even tegen, maar leggen zich er na een paar minuten toch maar bij neer en doen weer prima hun werk. Zeker, ik moet een stuk omhoog, maar het grootste deel vandaag gaat lekker naar beneden. Dat is trouwens wel koud, dus ik kleed me dik aan. Maar zodra ik beneden ben aangekomen heb ik het weer bloedheet. Snel weer uit dus, die extra laagjes!

Na een laatste gezamenlijk ontbijt ben ik om kwart over 10 vertrokken en al tegen 3 uur kom ik aan in Riva del Garda, waar ik bijna een week geleden ook was. Na een paar dagen met veel mensen om me heen ben ik weer alleen en dat voelt meteen weer vertrouwd. Het valt me echter wel op hoe snel het elke avond vroeger donker (en vooral vochtig) wordt.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jacolien:
    10 september 2018
    Ha Hannah, dat heb je snel gedaan! Ook hier in Oostenrijk is het vroeg donker - ik kan nu, om acht uur, de krant al niet meer lezen (en nee, natuurlijk heeft dat níets met mn leeftijd te maken). Het is maar goed dat je de gasjes hebt omgewisseld trouwens - op dat van jou konden we zelfs niet één potje koffie meer zetten! Ik vond het weer erg leuk om even samen op te trekken, dank voor je gezelschap.
  2. Hannah:
    10 september 2018
    O nou gelukkig inderdaad. Ik was ook heel blij met jouw aanwezigheid, echt een leuke verassing, dank daar voor. En zoals altijd: voor herhaling vatbaar! Geniet van de rust in Oostenrijk.