dag 37: Omgeving Verona met Floor

15 september 2018 - Verona, Italië

HobbelpaadjeEhm, misschien was het toch niet zo'n goed idee om over het kleine paadje naar Verona te lopen. We moeten de huurfiets van Floor vandaag terugbrengen (omdat de fietsenwinkel op zondag dicht is) en wandelen daarom samen met 1 fiets de berg af. Het paadje wordt steeds smaller, steiler en steniger. Maar ach, uiteindelijk komen we er wel.

Verona zelf vinden we eigenlijk minder leuk dan de berg, het is vooral erg druk. Toch lopen we wat rond, bekijken de Arena en het balkon van het huis van Julia (van Romeo en Julia). Dan geven we het op, gaan eten en nemen een taxi terug naar onze berg, waar we nog een uurtje lekker buiten zitten. Mijn fietstocht begint Balkon van Juliasteeds meer op een luxe-leventje te lijken de laatste dagen.

1. Anna:
    Hoi Hannah,
    Dit berichtje had ik donderdag getikt maar niet verstuurd...
    Heel veel groeten van de PDG cursisten! We zitten in les 7 en ze hebben het over de puberteit dus de sfeer zit er goed in. Verder gezellige groep met veel ervaring en vragen. Komt goed dus deze les. Ze hebben veel respect voor je fietstocht en ook een beetje raar dat een mens dat doet :). Veel plezier met zijn 2, bijzonder dat dat kan zo samen onder schooltijden. Geniet ervan! Ik heb een foto van de studenten gestuurd over de app maar die is al sinds 12 aug niet bekeken. Komt bij terugkomst wel.
    Groeten aan Floor en nog veel plezier!

Groeten Anna
  2. Mattijn:
    16 september 2018
    Niks mis met een luxe leventje!
    Geniet ervan.
  3. Tamara Pijnaker:
    Hoi Hannah,

Wat leuk om al jouw avonturen mee te kunnen lezen via deze blog! Veel plezier nog en geniet!!

Groetjes,
    Tamara