dag 38: Omgeving Verona met Floor

16 september 2018 - Verona, Italië

Ik lig weer alleen in mijn tentje, heb net Floor naar de trein gebracht. Het afscheid was weer even slikken, tegelijk heb ik ook wel weer zin in het vervolg van mijn tocht.

Tuin in VeronaWe hadden nog een laatste dag samen en dit keer hadden we het in Verona beter naar onze zin. We hebben gepiknickt in het park, daarna mijn tent opgezet op de leuke camping, een mooie tuin bezocht, een lekker biertje gedronken en dit keer gegeten in een rustig restaurantje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yumi:
    17 september 2018
    Hopelijk hebben jij en Floor het fijn gehad samen! Ik had van het weekend de bruiloft van Josette, was erg mooi. Ook heb ik mijn tripje naar Joran geboekt. Daar ga ik 19 oktober naartoe 😁 fijne dag, liefs!
  2. Ernst Jan:
    17 september 2018
    Hoi Hannah, eindelijk weer eens tijd gehad om je reisblog door te lezen. Want na ons helaas mislukte avontuur bij de Swiss Peaks, zijn we in één dag terug naar NL gereden. De volgende dag zaten we op de fiets met volle bepakking en voelde ons net Hannah. We hebben de afgelopen week in 9 dagen een rondje Zuid Nederland gedaan. Als je dan zo rond fiets met een kilootje of 20 aan de fiets dan stijgt de bewondering voor jouw excercitie naar Griekenland. Wij hoefden tenslotte geen hoge bergen over met ons stalen ros. Leuk dat je het fijn gehad hebt met Floor en veel succes met het vervolg van je tocht.
  3. Trudeke:
    17 september 2018
    Ik kan me voorstellen dat het even moeilijk was Floor weg te zien sporen, maar morgen gaat het vast weer goed.

Ik bivakkeer met Marieken in een idyllisch boerderijtje. In de omgeving kunnen we heerlijk wandelen. Het is hier eeg mooi. Maar ondanks alle al dan niet elektronische hulpmiddelen lopen we vaak verkeerd. Er is een Australisch restaurantje in de buurt, waar we kangoeroe hebben gegeten.

Fietsen doen wij zo min mogelijk. Ik kan niet goed overweg met een terugtraprem en heb bijna iemand omver gereden.
  4. Job:
    17 september 2018
    Je ziet er heel relaxed uit op de foto..