dag 39: Verona - San Vito 66 km

17 september 2018 - Brendola, Italië

Omdat hier in de weide omgeving geen camping is, heb ik een B&B geboekt. Ik moet er alleen wel wat voor doen om er te komen: een paar honderd meter steil een berg op en flink zoeken, want de locatie die Google Maps aangeeft blijkt niet te kloppen.

B&B bij St. VitpMaar uiteindelijk kom ik op alweer een prachtige plek waar ik (ook alweer) een compleet huis (met enorme tuin) voor mezelf heb. Ik heb alleen nog geen boodschappen gedaan, dat leek me handiger zonder al mijn bagage. De dichtsbijzijnde winkel blijkt echter bijna 10 km ver en vooral weer helemaal naar beneden te zijn. De dame van de B&B biedt uitkomst: ze vraagt wat ik wil koken en gaat voor mij boodschappen doen. Wat een service! Ik ben er heel blij mee, vooral als het later ook nog gaat onweren. Ik zit lekker binnen 😊

Ik ben weer op weg! Het eerste stuk na Verona was saai, maar daarna kwam ik in een wijngebied (Soave) en dat is weer heel mooi.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dubravka:
    17 september 2018
    Ach, wat aardig van de dame van de B&B!
    Hou je taai zinder Floor en veel plezier met het voortzetten van je tocht!
  2. Jacolien:
    17 september 2018
    Wat een mooie plekken heb je toch steeds te pakken! En weer serieus op pad vandaag - vast ook weer lekker. Hoop op een mooi vervolg van je tocht.
  3. Douwe:
    18 september 2018
    Wat een mooie weide omgeving.......😒
    En mooi dat je weer lekker alleen op weg bent. In Griekenland zul je ook vaak tegenkomen: geen of hele dure campings maar goedkope b&b's. En bijna geen weides.