dag 41: Trambacche - Mestre 67 km

19 september 2018 - Mestre, Italië

Het is net of ik door Nederland fiets, van Odijk naar Amsterdam. Het is volledig vlak en ik kom achtereenvolgens tegen: landbouwgebied, kanaal, rivier (net de Vecht), stukje industrieterrein met elektriciteitscentrale en een stuk stad (Mestre) dat net de Bijlmer lijkt. Daar moet ik eerst behoorlijk zoeken naar een supermarkt en daarna naar een voor fietsers begaanbare weg naar de camping. Beiden lukken gelukkig. Op de camping tref ik eindelijk eens een andere alleenreizende lange afstandsfietser, afkomstig uit Wales. We eten samen.

2000 kmOnderweg heb ik vandaag de 2000 km gepasseerd. Omdat ik inmiddels weet dat mijn teller weer op 0 zal springen maak ik een foto bij 999,99 km, wat dus eigenlijk 1999,99 km is.

1. Dubravka:
    19 september 2018
    Wauw! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
  2. Douwe:
    19 september 2018
    Weet je al hoe je met de fiets bij de veerboot kunt komen?
    Veel plezier als tourist in een volle stad.
    Net Amsterdam.
  3. Yumi:
    20 september 2018
    Jeetje wat een boel kilometers, gefeliciteerd! Nog een derde te gaan? Fijn dat je op wat vlakker en bekend terrein bent aangekomen... al is het niet voor lang. Fijne dag! Liefs.
  4. Edy:
    20 september 2018
    Wow, Hannah, jouw reisblog is een heerlijke afleiding van offertes maken en ander gedoe... Ik reis in gedachten een stukje mee en het klinkt heerlijk en nog steeds zo stoer! Ik wil wel een stukje mee op m'n speed pedelec, haha! Hier gaat het nu (misschien) slechter weer worden en jij gaat hopelijk nog mooi weer tegemoet. Veel plezier met de oversteek, geniet van de uitzichten; daar mag je lekker bij zitten ;-)
  5. Truus:
    20 september 2018
    Wat een mijlpaal, net voordat je de oversteek naar Griekenland maakt. We zijn heel benieuwd hoe het fietsen je daar bevalt. We blijven je volgen.
  6. Job:
    24 september 2018
    Frustrerend zo'n teller.. Fiets je je het schompes en dan staat ie weer op nul... Lekker dan.. 🐒