dag 6: Geulhem - Membach 63 km

15 augustus 2018 - Baelen, België

Hoe vaak zouden we de route van vandaag al hebben gefietst? Hij behoort in elk geval tot onze favorieten, net als de koffiestop in St. Gravensvoeren, de lunch bij Val Dieu en de camping in Membach. Een goede dag om als laatste samen te fietsen, al hakken de heuvels er in de laatste 10 km bij Floor hard in!

Het weer is na 2 dagen met onweer, regen en kou gelukkig ook weer beter, we koken weer lekker zelf. Met we bedoel ik trouwens Floor, die alweer een feestmaal voor 2 weet te bereiden met een eenpersoons pannenset. Vanaf morgen moet ik dat zelf doen...Val Dieu

1. Job:
    Hoi Hannah!
    Leuk om je reisverslagen te lezen! Ik vind het super van je dat je je fietsreis doet, maar je moet niet zo snel gaan hoor, anders ben je volgende week al op Leros.. :) Succes nu je verder alleen bent.! En groetjes voor Joran..
  2. Jacolien:
    16 augustus 2018
    Ik kan me voorstellen dat de heuvels er inhakten na een lunch bij Val Dieu! Of konden jullie de verleiding van het bier weerstaan?

Vandaag je eerste dag alleen dus - zal even wennen zijn, en niet alleen vanwege het koken. Zet ‘m op, Hannah! En Joran en Floor ook. X
  3. Hannah:
    16 augustus 2018
    Ha Jacolien, even wennen inderdaad. Ook wel spannend. Maar de eerste dag alleen vandaag was goed!
  4. Floor:
    17 augustus 2018
    Dank je Jacolien. Ik ben gewend dat Hannah op een lange tocht gaat, maar dit keer is het wel een record! Voor mij: ik vind het ook wel weer fijn om thuis te zijn...