dag 21: Maseira - Verbania 55 km

30 augustus 2018 - Verbania, Italië

Ontbijt in ItalieOk, misschien was het een beetje veel afgelopen dagen... Ik heb spierpijn en ben vandaag heel sloom. Het is ook warm. Ik besluit het dus rustig aan te doen en neem uitgebreid de tijd voor het ontbijt op de veranda van mijn B&B aan een prachtig italiaans binnenpleintje. Daarna fiets ik 20 km en zit ik bijna een uur aan de koffie.

Om een uur of 2 ben ik bij het Lagio Maggiore en neem ik weer een uitgebreide terrasstop. Daarna is het nog maar een paar km naar het hotel dat ik heb geboekt (er dreigt wederom onweer) en daar heb ik een kamer met airco. Met deze hitte vind ik dat wel fijn.

Eten bij Lago MaggioreOp bed liggend lees ik eindelijk eens een boek en ik besluit de dag met eten in alweer een heel leuk restaurantje op een oud plein. En dan ga ik heel lang slapen!

1. Mieke Pull ter Gunne:
    30 augustus 2018
    Wat een leuke B&B en terrasje op de foto's. Goed dat je schuilt voor het dreigende onweer. Geniet maar, na al die inspanningen in de warmte van de rust en het ongetwijfeld heerlijke Italiaanse eten. Welterusten.
  2. Colinda:
    30 augustus 2018
    Ha Hannah, wat ontzettend leuk om je reisverhalen te lezen, leuk dat je dat met ons deelt... en wat een prestatie ben jij aan het leveren zeg... doet mij goed te lezen dat je goed voor jezelf zorgt!
  3. Yumi:
    31 augustus 2018
    Wat een leuke B&B, ziet er leuk uit. Net als het restaurant op het oude plein.Goed van je dat je ook rustig aan doet! ;-) fijne dag, succes 🍀
  4. Ernst Jan:
    31 augustus 2018
    Lekker hè als je alle tijd hebt om weer een beetje uit te kunnen rusten. Wel een beetje jaloers op het warme weer.
  5. Ernst Jan:
    31 augustus 2018
    Lekker hè, als je alle tijd hebt om op te staan en pauzes te nemen. En dat bij heerlijk warm weer. Best wel een beetje jaloers.
  6. Truus:
    Dat doe je goed Hannah!
  7. Tante Nien.:
    31 augustus 2018
    Doet doet me denken aan mijn huwelijksreis 63 jaar geleden,ook aan het Lago Maggiore.Goede herinneringen,fijn dat je een beetje rust neemt.
  8. Job:
    1 september 2018
    Zo.. Dat ziet er gezellig uit! Ik leer veel van je hoor.. Al doe ik alles met de auto.. ;)
    Ik ben vandaag de Golden Gate Bridge over gereden..
    Je bent al bijna in Venetië, al neem je waarschijnlijk niet de makkelijkste weg, maar blijf je door de Alpen fietsen...
    Succes en geniet van de rust!