dag 25: Paratico - Paralengho sul Garda 75 km

3 september 2018 - Padenghe sul Garda, Italië

Bui uitzitten onder tarpHoera, ik kampeer weer! Maar als ik net mijn tent heb opgezet gaat het maar weer eens onweren, dit keer niet voorspeld... Onder mijn tarp zit ik droog, maar ik heb nog niet gedoucht en krijg het een beetje koud. En ik heb ook nog geen boodschappen gedaan. Ik voel me een beetje zielig en bel met Floor, die zich vanwege een ooginfectie ook niet al te best voelt. Gedeeld dieptepuntje...

Uitzicht vanuit mijn tentHet bellen helpt, want daarna stopt de regen en kan ik mijn dingen doen en daarna onder het genot van een kopje zelf gezette koffie uitzien over het Gardameer. Mijn tent staat direct aan het water!

Vandaag was weer een dag van kleine weggetjes, maar dit keer in de zon. En ik kwam door Brescia, waar ik vorig jaar met Joran op mijn verjaardag heb gegeten. Op hetzelfde terras heb ik nu geluncht. Eigenlijk dus helemaal geen slechte dag!

1. Yumi:
    3 september 2018
    Je hebt je tent wel op een mooie plek gezet, wat een uitzicht zeg! Gelukkig dat het is opgehouden met regenen. Hoop dat je het droog zal houden vannacht. Fijn dat je je dag goed hebt kunnen eindigen. Welterusten!
  2. Judith K:
    4 september 2018
    Hoi Hannah - Wat leuk om dat je dit deelt! Spannende route! Alleen die 2 video's, daar word ik een beetje akelig van. Ga je echt zo hard? Nee toch? Hartelijke groet en kom heel thuis!
  3. Tante Nien.:
    4 september 2018
    Wat leuk om je te volgen Hannah,ik vind het maar moedig en dapper om dit avontuur aan te gaan en wens je het allerbeste .
  4. Hannah:
    4 september 2018
    Ha Judith, nee hoor: die video's zijn gemaakt met de instelling 1 beeldje opnemen per 10 seconde.
  5. Job:
    4 september 2018
    Leuk hoe jezelf kan opbeuren! Houdt het ooit op met onweren?