dag 8: St.Vith - Bollendorf 93 km

17 augustus 2018 - Beaufort, Luxemburg

Net als ik alles heb ingepakt barst het onweer los! Ik ren naar het toiletgebouw en wacht daar tot het ergste voorbij is. Het is 8 uur, ik ben vroeg opgestaan, het onweer was voorspeld. Dan ga ik toch maar fietsen, ik krijg nog een paar buien over me heen, maar gelukkig geen onweer meer.

Na een km of 10 ontbijt ik uitgebreid in een hotel in Burg Reuland en ondertussen klaart het weer op. Daarna is het flink fietsen geblazen vandaag, vooral als de camping in Grundhof niet meer blijkt te bestaan. Ik moet dus nog een paar km door naar Bollendorf. Dat ligt niet op de route, dus die moet ik morgen ook weer terug.

Het wordt een latertje, vooral omdat mijn fietstassen ook nog onder de modder zitten en dat vind ik met mijn kleine tentje niet zo fijn, dus maak ik ze eerst schoon. Dan op weg naar een restaurant. Weer 2 km fietsen, maar dan eindelijk eten! Het is half 8.

Ik moet nog even leren wat meer rust in te bouwen, want op deze manier ga ik het niet volhouden ben ik bang. Ik heb vandaag niet eens een foto gemaakt... Toch was het een mooie dag met wederom een prachtige fietsroute.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Floor:
    17 augustus 2018
    Mooi dat je net voor het onweer ingepakt was! En geen last van tornado's Job, gelukkig. Die niet bestaande campings zijn altijd lastig. Vandaar dat ik altijd check :) En...rustig aan maar, je doet het voor je plezier. xxx
  2. Mieke Pull ter Gunne:
    20 augustus 2018
    Dag Hannah, ik volg jou ook op je tocht. Geweldig hoor.
    IK hoop dat je verder beter weer hebt. Rustig aan maar.
    Floor komt zo bij ons in St.Oedenrode.
    Goeie tocht verder. Erik en MIeke